Asalak alarmı

''Bu blogda yayınlanan yazılar 5486 sayılı fikir ve sanat eserleri kanununun koruması altındadır.Blog sahibinin izni olmaksızın blog yazıları kısmen veya bütün olarak alıntılanamaz''

E. E. blogumuzun içeriğini kaynak belirtmeden yeterince kullandınız.Artık kaynak belirtin lütfen.

Asalak alarmı


Bu blogda gördüğünüz araştırmaları çalıp üstüne kendi adını etiket olarak basıp satan, bununla yetinmeyip kendi reklamını yapmak adına yine bu blogdaki araştırmaları çalıp sosyal medyada yaymaya devam eden , içerik hırsızlığını bir davranış biçimi haline getirmiş olan bu ruh hastasına Asalak veya Hırsız demek yetersiz kalıyor.Biz Türkçede size ait şeyleri bin kere uyarmanıza rağmen çalmaya devam eden bu tarz kişilere ne diyoruz, neydi bu insanların yoksunu olduğu şey ?

11 Mart 2014 Salı

Kerem Bürsin:Sülalesi Bülbülderesi mezarlığında yatan bir yıldız

Son günlerde adını sıkça duyduğumuz genç kızların yeni gözdesi Kerem Bürsin'in hem annesi Çiğdem Birced Bürsin'in hem de babası Pamir Bürsin'in akrabaları Bülbülderesi mezarlığında yatıyor.Kerem'in babası Pamir Bürsin aynı zamanda Mason.

Sabetaycı cemaatin en muhazafazakar/dindar gurubu sayılan Karakaş cemaatinden bir ailede yetişen Kerem Bürsin'in özel hayatını cemaatin belirleyip belirlemediğini ilerde göreceğiz.Kerem dindar bir Sabetaycı olarak yetiştirilmişse ya  bir Sabetaycıyla ya bir Yahudiyle ya da bir Hristiyanla evlenecek/birliktelikler yaşayacaktır.Burada Yalçın Küçük'ün bir sözünü hatırlatmakta fayda var ''Karakaşlar Müslümanlarla yatağa bile girmez''.

11 yorum :

  1. kerem bursinde yahudi çıktı tıpkı mehmet günsur, tarık akan, mehmet ali alabora, müjdat gezen, sertap erener, kemal sunal, sezen aksu vs vs hangisi türk sanatçıların iğneyle aranır. güya burası türkiye. bence yahudiye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bre cahil Mehmet Günsur Tatar, Kemal Sunal Türkmen. Yahudi olanlar: Kerem Bursin ve Mehmet Ali Alabora.

      Sil
  2. amerikada sinema dünyası alayına yahudi, türkiyede de sebataycı demek... zaten birşeyci değilsen şöhret olmak rüyada bile mümkün değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bunu kavrayan cok az insan var bu ülkede. oynayan onlar. kazanan onlar koyun gibi seyredim dinleyen onlari zengin eden biz türkler.türkiye türklerin diyenlerde onlar.yalnizca türklerin gönüllerin oksuyorlar bu söylemle .ama parayi sani söhreti götürüyorlar.bizlerde mal gibi seyrediyoruz.

      Sil
  3. bir anda sinema sanat magazin dünyasında gördüğüm kadarıyla hep bu adamdan bahsediliğini fark ettim, gözümüze gözümüze sokulup beğendirilmeye çalışılmasından hemen şüphelendim, çünkü adamda tip yok en çıtır kızları götürüyor, bizim mahalledeki caminin tuvaletçisi kerem bursinden on kat daha yakışıklı, oyunculuğa bakıyorsun ne abuzer ne erdal , fazlasıyla amatör bir oyuncu, türkçe konuşmaktan bile aciz, adamın hiç bir özelliği yok aynı gülben ergen gibi, gereksiz kalitesiz niteliksiz adamın teki, kesin bu adam ya yahudidir, ya da acunun akrabısıdır diye düşündüm, ancak torpilli adamlara böyle imtiyazlar sağlanabilir, yoksa kıvanç gibi yakışıklı ve hakikaten yetenekli bir oyuncunun üstünde gösterilmesi imkansızdır. can bonomo da aynnen öyle tipi de sesi de eşşeği andırıyor ama eurovision a gönderdiler ya şaştım kaldım, can bonomo en azından yahudi oldugunu kendisi söylüuor, gizleyin itlerden sinir oluyorum. enyse kerem hakkındaki şüphemden sonra ariyim dedim ooooo bu sayfa çıktı kanıtlar fazlasıyla yeterli, bizim yerli milli adamlarımız dururken bunları zirveye taşıyorlar yta hakkaten bunlar terör örgütü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ülke kuruduğundan hatta lale devrindne beri Türkiye'Nin kaymak tabaası kripto yahudielrdir ama bu gerçeği söyleyince alay ediliyor. keşke o kadar olsa, sapık iğrenç ritüelleri de insnalık dışıdır ama millet uyumayı seviyor ne diyelim.

      Sil
  4. bu sayfada ne işim var söyliyim: bu kerem malı ilk güneşi beklerken dizisinde sanırım gördüm, tipe baktım tip yok, konuşması bk gibi, zeka yok, younculuk amatör, boy yok, tip yok, ses yok. hiç bişi yok. ardından şeref meselesi filan ardından türlü türlü diziler, ayrıca en popüler kızlara çakıyor. sereney hande erçel filan. ulan bu salak kesin torpilli diye düşündüm. bu sektörde anca sebataylar yahudiler böyle zoraki ünlüleştirilir. mesele gulben ergen. bu kerem de yahudi olabilir diye düşündüm arattım googuldan aha bu sayfa çıktı, blog sahibi benden çok önce keşfetmiş tebrik ederim, eğer keşfetmemiş olsa kendim daha derin araştıracaktım, çünkü gıcık kapıyorum bu tiplere, ayrıca hayko cepkin sinirimi bozuyor, adamda tip yok ses yok saçma sapan anlamsız imajı aptalca şarkılarıyla zirvelerde dolaşıyor. böyle sektörün taaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu Kerem Bürsin Sabetaycı Yahudi olmasa onu meşhur etmezler ancak bunun gibi yeteneksiz Türkçesi kötü tipsiz züppeleri Sabetaycı medya yalan propagandalarla Türkçesi mükemmel yakışıklı başarılı oyuncu gibi yalanlarla yükseltir magazin haberlerinde sürekli bunun gibilerini özel hayatlarını usanmadan manşet yapıp halkın gözüne sokarlar

      Sil
  5. Yorumlar tam da benim fikirlerimi yansıtıyor sagolasiniz :D

    YanıtlaSil
  6. Kerem Bürsin hakkında: "Annesi Çiğdem ve babası Pamir Bürsin’le birlikte taziyeleri kabul eden genç oyuncu, dedesine son görevini yerine getirdi, kılınan namazın ardından tabutunu omuzladı..."
    .
    https://www.haberhurriyeti.com/haber/3311090/kerem-bursin-dedesini-ugurladi

    YanıtlaSil