Asalak alarmı

''Bu blogda yayınlanan yazılar 5486 sayılı fikir ve sanat eserleri kanununun koruması altındadır.Blog sahibinin izni olmaksızın blog yazıları kısmen veya bütün olarak alıntılanamaz''

E. E. blogumuzun içeriğini kaynak belirtmeden yeterince kullandınız.Artık kaynak belirtin lütfen.

Asalak alarmı


Bu blogda gördüğünüz araştırmaları çalıp üstüne kendi adını etiket olarak basıp satan, bununla yetinmeyip kendi reklamını yapmak adına yine bu blogdaki araştırmaları çalıp sosyal medyada yaymaya devam eden , içerik hırsızlığını bir davranış biçimi haline getirmiş olan bu ruh hastasına Asalak veya Hırsız demek yetersiz kalıyor.Biz Türkçede size ait şeyleri bin kere uyarmanıza rağmen çalmaya devam eden bu tarz kişilere ne diyoruz, neydi bu insanların yoksunu olduğu şey ?

4 Ağustos 2018 Cumartesi

Kurtcebe Noyan - Sadıkoğlu ve Kalkavan aileleri


Kara Kuvvetleri Eski Komutanlarından Kurtcebe Noyan'ın kızı Aybikem hanım'ın kayınvalidesi:
                                                                       


Süreyya Sökmen'in kayınbiraderinin oğlu:




Not: Mehmet Doğan'ın torunu Seher hanım, Hacı Nuri Sevil'in  gelinidir:



Mehmet Doğan'ın kuzeni General İhsan Esiner'in gelini Mücevher hanım, Bilgesu Erenus'un akrabasıdır:




Yarbay Ömer Lütfi Noyan'ın  oğlu olan Orgeneral Kurtcebe Noyan, Ord. Prof. Dr. Abdülkadir Noyan'ın kardeşidir:



Kurtcebe Noyan'ın kayınbiraderi Osman bey'in eşi Nekremet hanım'ın amcasının eşi Zekiye Yağcıgil, Kadir Has'ın eşi Rezzan hanım'ın ve Erol Simavi'nin eşi Belma Simavi'nin anneannesidir:





Soner Yalçın'ın Orgeneral Kurtcebe Noyan için yazdıkları:

’BALANS AYARI’NIN KÖKENİ
Kara Kuvvetleri Komutanlığı’na getiren Orgeneral Kurtcebe Noyan, DP’nin"balans ayarının" ideolojik yönünü ortaya çıkarıyor.Kurtcebe Noyan Paşa, Nakşibendi Küçük Hüseyin Efendi’nin müridiydi! 
Noyan Paşa, teğmen rütbesinde iken komutanı Orgeneral Fevzi Çakmak tarafından Küçük Hüseyin Efendi Dergáhı’na götürülmüş ve şeyhe intisap etmişti! "İnönücülük" tanımının ne olduğu yavaş yavaş ortaya çıkıyor gibi... 
Bayar-Menderes, TSK’da "postmodern darbe" yaptıktan sonra, 1950 yılının o yaz günlerinde, şaşırtıcı bir kararın altına da imza attılar:Türk Ordusu savaşmaya Kore’ye gidecekti!.."İnönücülük" neydi?Savaşa katılmamak mı?..




Mevlana Küçük Hüseyin Efendi, cinayete kurban giden Musevi işadamı Üzeyir Garih'in de  şeyhidir:

Garihin düzenli mezarlık ziyaretlerinin nedeni Alarko Şirketler Topluluğu'nda 30 yıl ustabaşı olarak çalışan Cemal Cumalı "40 yıllık dostum" dediği Üzeyir Garih'i Eyüp Mezarlığı'na götüren gerçeği gün yüzüne çıkardı
Garih kabir başına geldiğinde Cumalı'ya şeyhin, babasının komşusu olduğunu belirterek şu öyküyü anlatmış: "Babamın uzun süre çocuğu olmayınca bu zata bir gün, 'Hocam bizim çocuğumuz olmuyor. Dua buyursanız da bizim de çocuğumuz olsa' der. Birkaç gün sonra bu zat gelip babama 'Sizin bir erkek çocuğunuz olacak. Adını da Üzeyir koyun' der. Ardından ben dünyaya gelmişim. İsmimi de bu zatın tavsiyesiyle Üzeyir koymuşlar." "1992'de bir gün beni aradı. Acele Eyüp Mezarlığı'na gelmemi istedi. Beni bir kabrin başına götürdü. 'Bak Cemal! Anlatacaklarım ikimizin arasında kalacak' dedi. 1930'da vefat eden Şeyh Küçük Hüseyin Efendi'nin mezarını gösterdi. Bana 'Burada yatan zat benim için çok değerlidir. Onu babamın bana anlattığı şekliyle gıyaben tanıyorum. Babam bana doğumumdan itibaren Şeyh Küçük Hüseyin'in sık sık evimize geldiğini anlatırdı. Bu zat babama 'Bu çocuk ülkesine büyük hizmetlerde bulunacak' dermiş. Onu dünya gözüyle hiç görmedim ancak dün gece rüyama girdi. Benden mezarını yaptırmamı istedi' dedi."



Rahmi Koç'un kardeşi Sevgi Gönül akrabaları Ender Mermerci'nin de Küçük Hüseyin Efendi'nin müridi olduğunu anlatmış:

Üzeyir Bey'in hepimizi acılara boğan hunharca ölümü, ziyaretine gittiği, Küçük Hüseyin Efendi'nin mezarı başında cereyan etmişti. Kimdi bu Küçük Hüseyin Efendi? Mistik dünyaya biraz meraklı idim ama bu zat-ı muhteremden bahsedildiğini hiç duymamıştım. E... ne de olsa bendeniz Hacı Bayram Veli sülalesinden gelmeyim, dolayısı ile bazı diğer muhteremlerden haberimin olmaması normaldir, diye kendi kendime avunmaya çalıştım ama bir taraftan da kimdir diye araştırmaya soruşturmaya başladım. Şeytan bir dostum, ne araştırıp duruyorsun, müridi Ender Hanım burnunuzun dibinde diye benimle bir de dalga geçti.
Ailede iki Ender vardı. Biri Prof. Dr. Ender Berker, benden oniki saat küçük teyzezademdi. Diğeri ise gelin Ender Mermerci, o da diğer teyzezademin hanımıdır. Gelin Ender'i yakaladım ve sormaya başladım. Bana babası Prof. Dr. Hasan Reşat Sığındım'ın (cildiyeci) Üzeyir Garih'in babası Dr. Üzeyir Garih'in (diş doktoru) ve Dr. Salih Alazraki'nin (ne doktoru olduğunu hatırlayamadı) Küçük Hüseyin Efendi'nin müridi olduklarını söyledi.Katledilen Üzeyir Garih'in asıl adının ‘‘Hezakiyer’’ olduğunu ‘‘Üzeyir’’ isminin babasına ait bulunduğunu ama ‘‘oğul’’ Üzeyir'in daha sonraları adını değiştirerek babasının adını aldığını anlattı.



Musevi-İslam Cemaati ilişkileri:




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder