Asalak alarmı

''Bu blogda yayınlanan yazılar 5486 sayılı fikir ve sanat eserleri kanununun koruması altındadır.Blog sahibinin izni olmaksızın blog yazıları kısmen veya bütün olarak alıntılanamaz''

E. E. blogumuzun içeriğini kaynak belirtmeden yeterince kullandınız.Artık kaynak belirtin lütfen.

Asalak alarmı


Bu blogda gördüğünüz araştırmaları çalıp üstüne kendi adını etiket olarak basıp satan, bununla yetinmeyip kendi reklamını yapmak adına yine bu blogdaki araştırmaları çalıp sosyal medyada yaymaya devam eden , içerik hırsızlığını bir davranış biçimi haline getirmiş olan bu ruh hastasına Asalak veya Hırsız demek yetersiz kalıyor.Biz Türkçede size ait şeyleri bin kere uyarmanıza rağmen çalmaya devam eden bu tarz kişilere ne diyoruz, neydi bu insanların yoksunu olduğu şey ?

2 Şubat 2015 Pazartesi

İsmail Erez - Pirinççioğlu ailesi - Mithat Paşa - Ahmet Rasim Paşa

İsmail Erez'in teyzesi Refika hanım'ın görümcesinin oğlu Osman Necipoğlu'nun dünürü:

                                                                           


Hakkı Şeşbeş'in kardeşi:

Cumhuriyet, 16 Eylül 1954, Sayfa 2

TEŞEKKÜR Çok sevgili eşim ve hemşiremiz ŞEYDA TEKYELİ'nin............ Eşi : Galip Hamdi Tekyeli , Ağabeyleri Hakkı,Nijat,Ferruh,Arif,Kenan,Turhan Şeşbeş


Şeyda Tekyeli'nin eşi Galip Hamdi Tekyeli'nin oğlu:



Müeyyet Tekyeli'nin oğlu Münci Tekyeli'nin kayınpederi:



Vedad Dicleli'nin kayınbiraderi:



Hikmet Pirinççioğlu'nun kayınbiraderi  :



Yüksel Germen'in kızkardeşi Perihan Fenmen'in kayınbiraderi :




Not:Sabahattin Fenmen'in   babaannesi Memduha hanım Mithat Paşa'nın kızı, dedesi Mustafa Vefik Fenmen ise Trablusgarp Valisi Ahmet Rasim Paşa'nın oğludur.


14 yorum :

  1. Kalemler ve kılıçlar neden kapatıldı bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin gibi bu sorunun cevabını merak ediyorum.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevabınız için teşekkürler , veri tabanindaki bilgilere ne oldu acaba. Keşke yedeği olan birine ulasabilsek!

      Sil
    2. Rica ederim.Kalemler ve Kılıçlar facebook sayfası forumun admini Turgay Demir tarafından yönetiliyor.Oradan kendisine ulaşmaya çalışırsanız belki bir sonuç elde edersiniz.

      Siz KVK üyesi miydiniz ?

      Sil
    3. Evet bende uyeyidim, sizin mesajlarınızı da takip ediyordum. Böylesine doku bir sitenin kapatılmasına gerçekten çok üzüldüm. Facebook üzerinden görüşelim bakalım, veri tabanı ellerinde mevcuttur umarım. İlginize teşekkürler.

      Sil
    4. Sitenin kapatılmasına , oradaki bilgilere ulaşamıyor olmamıza ben de üzülüyorum.Turgay bey'e ulaşırsanız beni de bundan haberdar ederseniz sevinirim.

      Sevgiler,

      Sil
  3. ergenokon sürecini gercek sanan ahmaklar yüzünde siteyi kapatmak zorunda kaldım .. genis aciklama yapacaktim ama site kapalı oldugu halde kimse merak edip sosyal medya üzerinden bile sorulmadı ilgisizlik sitenin fişini cektirdi.. saygılarımla Turgay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turgay bey Merhaba,
      Evet zaten son dönemlerinde sitede benim dışımda pek yazan kimse yoktu.O yüzden neden kapattığınız anlıyorum

      Sil
  4. site 2013 subat tarihinde tarafımdan kapatıldı veritabanı ve site yedegini paylasmam mümkün degil . cok hakim karsina ciktim sitedeki yazılardan dolayı ip adresi istendi vermedim. bu kumpas sürecinde dik durdum ama ne yazıkkı yalcın hocaya bile yakın olanlar telefonlarımıza cıkmaz oldu . kimseden beklentim olmadı . bir sürü gereksiz davalardan bunaldım kimsenin haberi yok serzenislerimi dikkate almayın unuttum gitti.. bir tesekkur vedası yazmayı cok isterdim fakat site kapanalı 2,5 yıl olmus neredeyse sizin mesajlarınız 2015 subat ayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada belki hatırlarsınız , Konya'da hakkımızda açılan bir dava vardı ve
      siz kullanıcı adlarımızı değiştirmiş ve konuyu silmiştiniz.Davayla ilgili belgeyi yayınlamıştınız hala saklıyorum onu.

      IP.adreslerimizi vermeyip bizi böyle bir dertten kurtardığınız için çok teşekkür ederim.

      Belki sitenin adını değiştirip yola bu şekilde devam edilebilirdiniz diye düşünüyorum bir yandan ama forumda ziyaretçi sayısı fena olmamasına rağmen yazan insan sayısının çok az olması bence forumun ölmeye başladığının işaretiydi.Kapatmakla doğru bir karar verdiğinizi düşünüyorum.

      Sil
  5. sitenin database 450 mb olan bir yedegi var siteni toplam verisi.750 mb uygun hosting bulursam ki eski hosting firmasıda bunalmıstı karakola gidiyordu hergün.. idare ediyordu ama artik yüzümüz yok iyilik istemeye bir sekilde org yada net uzantılı bir site acabilirim. düsünümüyor degilim

    YanıtlaSil
  6. ninsianna sizi htirlamaz olurmyum elbette hatirliyorum cok tesekkurler forumda yazılaırınıza biliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona kuşkum yok zaten:) Çok fazla davayla uğraştığınızı söylediğiniz için benim bahsettiğim dava olayını belki hatırlamazsınız diye düşünmüştüm

      Sil